【言語対応のお知らせ / Language Support Information】
当院では、外国語対応が必要な飼い主様にも安心してご来院いただけるよう、英語対応スタッフが常駐しております。
以下の日程では、プロの通訳スタッフが診療サポートを行います。
📅 プロ通訳対応日(英語・スペイン語)
11月30日(日)
We always have English-speaking staff available to assist you.
On the following dates, a professional interpreter will be available for both English and Spanish consultations.
📅 Professional Interpreter Available (English & Spanish)
November 30 [Sun]
Please feel free to visit us with confidence.
【注意事項】
・当院では時間帯予約を取り入れております。30分の枠内で複数の診察をいたしますので、ご来院後にお待ちいただく場合がございます。
・1予約1頭です。複数頭の方は頭数分ご予約ください。
・ネット予約が埋まっていても、お電話や直接来院いただければ対応できる場合がございます。予約優先制ですので待ち時間が長くなることをご了承ください。
・急患等の診療の都合上、順番が前後する場合もありますのでご了承ください。
・キャリアメールをお使いの場合、メールの設定によってはメールが受信できない場合があります。apokul.jpを受信許可していただくようお願いいたします。
※緊急性の高い場合は、お電話いただくか、直接ご来院ください。
098-963-8551
【Important Information】
※For English display, please use your browser’s translation function.
・Our hospital uses time-slot reservations. Each 30-minute slot may include multiple appointments, so you may still be asked to wait after arrival.
・One reservation is required per pet. If you have multiple pets, please make a reservation for each one.
・Even if online reservations are fully booked, we may still be able to accommodate you by phone or in person. Please note that online reservations are prioritized, and waiting times may be longer without a reservation.
・In cases of emergencies or unexpected medical needs, the order of appointments may change. We appreciate your understanding.
・If you are using a carrier-based email address, you may not receive confirmation emails due to your settings. Please ensure that emails from apokul.jp are permitted.
※If your pet’s condition is urgent, please call us directly or visit the hospital without delay.
098-963-8551
大謝名(バス停)から徒歩1分(1-minute walk from Ōjana Bus Stop)
あり(10台まで) Parking Available (Up to 10 cars)